jueves, 20 de septiembre de 2012

Presentació


Sóc la Berta Olivares i tinc 18 anys. Estic cursant el 1r any del Grau d'Educació Infantil a Blanquerna i visc a Barcelona. Vinc de un batxillerat artístic, que el vaig fer a l'escola IPSI.
He escollit aquesta carrera perquè tinc passió pels nens, m'agrada moltisim estar amb ells i apart m'agrada molt ensenyar i compartir els meus coneixements amb els altres. He treballat de monitora en activitats d'estiu, aquestes són les que em van fer adonar de que realment volia fer Educació com a carrera i així ha sigut. M'agrada molt jugar a futbol, de fet hi jugo en un equip i també una de les meves grans aficions és viatjar.
Em considero una persona amigable, molt oberta i riallera. El tracte amb la gent és algo que em fa molt feliç i que disfruto molt, no m'agrada gens estar sola.

Les meves intencions de cara a aquest blog són:

- Aprendre com funciona un blog, ja que és el primer que faig.
- Compartir treballs i apunts presos a classe.
- Tenir tota la informació que vaig rebent durant el curs ben organitzada i emmagatzemada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario